Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Previjalne mizice SRAKA d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja.

Z nakupom izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani.

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.

CENE

Vse cene so izražene v EUR in vsebujejo 22% DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila.

Vsi artikli nad vrednostjo 5,50 EUR so v prodaji in nakup za njih velja.

NAROČILO

Kupec s klikom na gumb "zaključi nakup" izrecno potrditi, da se strinja s plačilom izdelka ali storitve.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca. Po oddaji naročila kupec prejme potrdilo naročila na svoj e-poštni naslov. V primeru napake lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v roku 2 ur po prejeti potrditvi naročila. Preklic naročila mora kupec v roku dveh ur po prejeti potrditvi naročila, poslati na naslov previjalna-miza@gmail.com.

V primeru, da kupec v tem roku ne posreduje preklica naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem ter prodajalcem nepreklicno sklenjena.

V kolikor se preklic naročila posameznega uporabnika ponovi več kot trikrat, si prodajalec pridržuje pravico do ukinitve njegovega uporabniškega računa.

CENIK DOSTAVE

Cena za neomejeno število artiklov v posameznem nakupu z dostavo po vsej Sloveniji.

Brezplačna dostava je pri nakupu predalnika ali previjalne mizice SRAKA.

Čas dostave

Čas dostave je odvisen od hitrosti pošiljanja dobaviteljev.

Izdelki naj bi bili predvidoma dostavljeni v roku 1-7 dni.

Dostavljalec vas pokliče pred predvideno uro dostave, zato vas prosimo, da med kontaktne podatke navedete mobilno telefonsko številko, na katero ste dosegljivi.

V kolikor vas na dan dostave ni doma se dogovorimo za drug termin dostave.

MOŽNOSTI PLAČILA

Imamo več možnosti plačila:

  • Nakazilo preko spletne banke na Transakcijski račun podjetja
  • Preko Pay pall
  • S plačilnimi karticami Visa, Mastercard
  • Plačilo z plačilnimi karticami, mobilnimi aplikacijami in moneto je mogoče preko plačilnega sistema Paywiser. Plačilo je lahko enkratni znesek ali periodična plačila. Plačilo se stranki odtegne ob naročilu. Več o kartičnih plačilih in plačilnem sistemu Paywiser si lahko preberete na povezavi www.paywiser.eu.

Izdelki so do dokončnega plačila v lasti prodajalca.

Previjalne mizice SRAKA po dostavi ali po prejetju vašega izdelka ali storitve izda račun po pošti in ga prejmete v roku 14 dni. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

NAŠI PODATKI ZA NAKAZILO

IBAN: SI56 6100 0001 7537 656
Banka: Delavska hranilnica
Naziv: PM-SRAKA d.o.o., Bolgarska ulica 15, 1000 Ljubljana
SKLIC: Datum nakazila

VRAČILO BLAGA

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe za pravne osebe ni mogoč. Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.

Potrošnika lepo prosimo, da blago vrne nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v original embalaži, ki mu priloži spodnji obrazec za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe.

REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v original embalaži z vsemi etiketami in brez znakov uporabe!

Reklamacije so pogojene z navodili, ki jih priložimo zraven.

STVARNA NAPAKA

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in v 24 mesecih od prevzema blaga. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih oz. 24 mesecih od prevzema prodajalec ne odgovarja več. Kupec lahko zahteva odpravo napake ali zamenjavo blaga.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, osebnih podatkih ter elektronski komunikaciji.

Prodajalec se zavezuje k trajnem varovanju osebnih podatkov uporabnika. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, nagradnih iger ter akcij po elektronski pošti ali na mobilni telefon.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo podani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla, prav tako pa poskrbi za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika, oz. računalnika preko katerega dostopa do naše spletne trgovine.

PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje PM SRAKA d. o. o. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 68 129 324. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@previjalna-miza.si ali priporočeno na naslov PM SRAKA d. o. o., Bolgarska ulica 15, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Določila, ki jih spoštujemo:

Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot),

Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT),

Zakona o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (ZPDZC-1).

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil kupca o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno.

PODJETJE

Podjetje PM SRAKA d.o.o. z dolgim nazivom Previjalne mizice SRAKA d.o.o.

Registrirano na naslovu Bolgarska ulica 15, 1000 Ljubljana

Davčna številka: SI 37138758

Matična številka: 6766226000

Datum vpisa pri registrskem organu: 22.01.2015, Srg : 199801173, SRG vpisa 2015/1869

Registrski organ: Okr. sod. v Ljubljani

Pravnoorganizaciskjska oblika: družba z omejeno odgovornostjo

Osnovni kapital: 7.500,00 EUR